Otkriven je i treći govornik na 12. Brending konferenciji, koja se u organizaciji agencije Via Media održava pod sloganom Brand New Humanity.
Zamisli jedan od najcjenjenijih glasova u advertajzingu. Zamisli inovativnog stratega koji podiže standarde industrije. Zamisli Huga Faustina, pionira u svijetu digitalnog oglašavanja sa skoro dvije decenije iskustva u kreiranju upečatljivih B2B i B2C kampanja za neke od najvećih brendova današnjice, uključujući Netflix i Nike.
Jedinstveni spoj ljudske kreativnosti i kompjuterske automatizacije u njegovom radu prepoznat je među kompanija sa Fortune 500 liste, a njegova stručnost leži u personalizaciji sadržaja i kreiranju upečatljivih brend iskustava koristeći AI.
Poznat po svojim dinamičnim predavanjima, Faustino donosi jedinstven uvid u budućnost industrije komunikacija, kao i praktične savjete o kreiranju kampanja koje ne samo da ostaju u kolektivnom sjećanju, već donose izuzetne poslovne rezultate.
Zato, zamisli 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli 12. Brending konferenciju i razgovore o budućnosti brendinga uz neke od najistaknutijih stručnjaka industrije.
Pored Faustina, među govornicima se nalaze Rahul Titus, lider najvećeg svjetskog tima influensera u agenciji Ogilvy, i Riccardo Fregoso, osvajač više od 200 međunarodnih nagrada, a svoju kotizaciju možeš osigurati na www.branding.ba.
Podsjetimo, glavne teme ovogodišnje konferencije bave se ključnim pitanjima:
- Kako brendovi mogu ostati autentični i zadržati povjerenje svojih klijenata u vremenu promjena?
- Da li nas očekuje utopija ili distopija u razvoju umjetne inteligencije?
- Kako će AI uticati na našu komunikaciju i kreativnost?
- Koji poslovi će nestati, a koji će se tek pojaviti u industriji?
Prošlogodišnja konferencija je okupila više od 600 učesnika, a program je bio podijeljen na šest tematskih cjelina – Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovali su vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.
Na njihovoj zvaničnoj stranici možete se informisati o sponzorima konferencije, ovogodišnjim govornicima, programu i kupovini karata.