konferencija

12. izdanje Brending konferencije, koja će se održati 15. novembra u Skenderiji pod sloganom “Imagine Brand New Humanity”.

U vremenu brzih tehnoloških inovacija, naročito u oblasti umjetne inteligencije, te društvenih promjena, Brending konferencija pruža platformu za razmjenu ideja o tome kako će ove promjene oblikovati budućnost kreativne industrije, brendova i komunikacije.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

Zato je pravo vrijeme za dvanaesto izdanje Brending konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity”.

Glavne teme ovogodišnje konferencije bave se ključnim pitanjima:

  • Da li nas očekuje utopija ili distopija u razvoju umjetne inteligencije?
  • Kako će AI uticati na našu komunikaciju i kreativnost?
  • Koji poslovi će nestati, a koji će se tek pojaviti u industriji?
  • Kako brendovi mogu ostati autentični i zadržati povjerenje svojih klijenata u vremenu promjena?

Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Brending konferencija. Kao i uvijek, očekuju vas vrhunski predavači i stručnjaci iz industrije, koji će podijeliti svoje jedinstvene uvide i iskustva o tome kako već danas oblikuju našu budućnost.

Prošlogodišnja konferencija je okupila više od 600 učesnika, a program je bio podijeljen na šest tematskih cjelina – Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovali su vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.

Jedan od ključnih govornika bio je Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela Ryanaira, koji je predstavio svoj jedinstveni pristup društvenim mrežama.

Corcoran je sa svojim uspjehom Ryanaira na TikToku razbio stereotipe o oglašavanju u avioindustriji i učinio da ovaj brend (koji samo na Tik Toku ima više od dva miliona pratitelja) postane najpopularniji na društvenim mrežama u svojoj industriji.

Na njihovoj zvaničnoj stranici možete se informisati o sponzorima konferencije, ovogodišnjim govornicima, programu i kupovini karata.

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW