Ingka Group najavljuje plan za smanjenje emisija za 50% do 2030. godine
Ingka Group, najveći IKEA maloprodajni partner, postavio je ambiciozan cilj smanjenja apsolutnih emisija stakleničkih plinova (GHG) kroz cijeli svoj lanac vrijednosti za najmanje 50% do fiskalne godine 2030. (u odnosu na baznu godinu 2016.), te postizanje neto nule emisija do 2050. godine.
Plan dekarbonizacije:
Ovaj plan uključuje konkretne korake u oblasti operacija prodavnica, gradnje, mobilnosti i investicija, s ciljem identifikovanja ključnih izvora emisija i rješenja.
Poziv na hitnu saradnju:
Ingka poziva donosioce politika, industrije i potrošače da ubrzaju prelazak na održivost, naglašavajući potrebu za hrabrim akcijama pred nadolazeći COP30.
Plan za prelazak na neto nulu:
Ingka Group je predstavila svoj Plan za prelazak na neto nulu, čime potvrđuje svoje klimatske obaveze i usklađuje ih s ciljem Pariškog sporazuma za povećanje globalne temperature od 1,5°C. Plan uključuje:
- Skaliranje dostava bez emisije ugljen-dioksida i ulaganja u obnovljive izvore energije.
- Proširenje primjene obnovljivog grijanja i hlađenja.
- Unapređenje upravljanja s održivošću u upravljačkoj strukturi.
- Procjenu klimatskih rizika i prilika prema okvirovima Taskforce-a za klimatske financijske izvještaje (TCFD).
Simon Henzell-Thomas, menadžer za klimu i prirodu u Ingka Group-u rekao je: „Kao multinacionalno preduzeće, imamo odgovornost da vodimo prijelaz ka neto nuli. Ali ne možemo to učiniti sami. Klimatske promjene nemaju granice – moramo sarađivati u svim sektorima kako bismo postigli stvarne promjene.“
Poziv na politike:
Ingka Group poziva vlade i industrije da:
- Postave ambiciozne klimatske planove usklađene sa ciljem od 1,5°C.
- Fazu izlaska iz fosilnih goriva i ubrzaju usvajanje obnovljivih izvora energije.
- Implementiraju kratkoročne i dugoročne politike za podršku održivom transportu, prehrambenim sistemima, cirkularnosti i odgovornoj šumarstvu.
Napredak do sada:
Od 2016. godine, Ingka Group je smanjila svoj ukupni klimatski otisak za 30,1% u okviru emisija iz Scopova 1, 2 i 3, dok je poslovanje poraslo za 23,7%. Ključni faktori uključuju povećanje korištenja obnovljive električne energije, poboljšanje energetske efikasnosti i smanjenje volumena proizvoda.
Karen Pflug, direktorka za održivost u Ingka Group-u izjavila je: „Održivi razvoj je u centru IKEA poslovanja od 1991. godine. S ovim planom imamo jasniji put za ostvarenje naših klimatskih ciljeva. Transparentno izlažući naše izazove i inovacijske praznine, želimo predvoditi industriju prema neto nuli.“