Ingka Group najavljuje plan za smanjenje emisija za 50% do 2030. godine

Ingka Group, najveći IKEA maloprodajni partner, postavio je ambiciozan cilj smanjenja apsolutnih emisija stakleničkih plinova (GHG) kroz cijeli svoj lanac vrijednosti za najmanje 50% do fiskalne godine 2030. (u odnosu na baznu godinu 2016.), te postizanje neto nule emisija do 2050. godine.

Plan dekarbonizacije:

Ovaj plan uključuje konkretne korake u oblasti operacija prodavnica, gradnje, mobilnosti i investicija, s ciljem identifikovanja ključnih izvora emisija i rješenja.

Poziv na hitnu saradnju:

Ingka poziva donosioce politika, industrije i potrošače da ubrzaju prelazak na održivost, naglašavajući potrebu za hrabrim akcijama pred nadolazeći COP30.

Plan za prelazak na neto nulu:

Ingka Group je predstavila svoj Plan za prelazak na neto nulu, čime potvrđuje svoje klimatske obaveze i usklađuje ih s ciljem Pariškog sporazuma za povećanje globalne temperature od 1,5°C. Plan uključuje:

  • Skaliranje dostava bez emisije ugljen-dioksida i ulaganja u obnovljive izvore energije.
  • Proširenje primjene obnovljivog grijanja i hlađenja.
  • Unapređenje upravljanja s održivošću u upravljačkoj strukturi.
  • Procjenu klimatskih rizika i prilika prema okvirovima Taskforce-a za klimatske financijske izvještaje (TCFD).

Simon Henzell-Thomas, menadžer za klimu i prirodu u Ingka Group-u rekao je: „Kao multinacionalno preduzeće, imamo odgovornost da vodimo prijelaz ka neto nuli. Ali ne možemo to učiniti sami. Klimatske promjene nemaju granice – moramo sarađivati u svim sektorima kako bismo postigli stvarne promjene.“

Poziv na politike:

Ingka Group poziva vlade i industrije da:

  • Postave ambiciozne klimatske planove usklađene sa ciljem od 1,5°C.
  • Fazu izlaska iz fosilnih goriva i ubrzaju usvajanje obnovljivih izvora energije.
  • Implementiraju kratkoročne i dugoročne politike za podršku održivom transportu, prehrambenim sistemima, cirkularnosti i odgovornoj šumarstvu.

Napredak do sada:

Od 2016. godine, Ingka Group je smanjila svoj ukupni klimatski otisak za 30,1% u okviru emisija iz Scopova 1, 2 i 3, dok je poslovanje poraslo za 23,7%. Ključni faktori uključuju povećanje korištenja obnovljive električne energije, poboljšanje energetske efikasnosti i smanjenje volumena proizvoda.

Karen Pflug, direktorka za održivost u Ingka Group-u izjavila je: „Održivi razvoj je u centru IKEA poslovanja od 1991. godine. S ovim planom imamo jasniji put za ostvarenje naših klimatskih ciljeva. Transparentno izlažući naše izazove i inovacijske praznine, želimo predvoditi industriju prema neto nuli.“

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW