konferencija

Objavljena je kompletna lista predavača za 12. Brending konferenciju, zakazanu za 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu.

Zamisli brendove utemeljene na integritetu. Zamisli inovativne strategije koje donose rast poslovanja i pospješuju pozitivni društveni uticaj. Zamisli Kremenu Yordanovu, marketinškog stratega sa više od 17 godina iskustva u radu sa najvećim svjetskim brendovima, te društveno-odgovornim kompanijama.

Na 12. Brending konferenciji, koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Yordanova će održati predavanje na temu izgradnje brendova u budućnosti.

Kremena Yordanova se tako pridružuje impresivnoj listi predavača među kojima se nalaze i Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, čije će se predavanje fokusirati na evoluciju i razvoj influenser marketinga, kao i Hugo Faustino, strateg iza digitalnih aktivacija za brendove poput Netflix-a ili Nike-a, koji će govoriti na temu revolucije internet contenta, te simbioze umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti.

Na bini Brending konferencije naći će se i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy, koji će sa publikom podijeliti svoje iskustvo i razmišljanja o primjeni kreativnosti u različitim aspektima marketinga, kao i Igor Mladinović, jedan od osnivača agencije Hearth, koji će govoriti o kreiranju društveno osviještenih kampanja koje donose benefite za lokalne zajednice, okoliš i društvo u cjelini.

Kotizacije za ovaj jedinstveni događaj koji tematizira budućnost oglašavanja i kreativne industrije dostupne su do 14. novembra na www.branding.ba.

Podsjetimo, glavne teme ovogodišnje konferencije bave se ključnim pitanjima:

  • Kako brendovi mogu ostati autentični i zadržati povjerenje svojih klijenata u vremenu promjena?
  • Da li nas očekuje utopija ili distopija u razvoju umjetne inteligencije?
  • Kako će AI uticati na našu komunikaciju i kreativnost?
  • Koji poslovi će nestati, a koji će se tek pojaviti u industriji?