konferencija

Osvajač više od 200 međunarodnih nagrada, uključujući 29 Cannes Lions, govornik na jedinstvenom događaju u organizaciji agencije Via Media.

Zamisli istinskog inovatora. Zamisli čovjeka koji neprestano propituje norme i inspiriše nove načine razmišljanja.

Zamisli Riccarda Fregosa koji kao Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy već danas oblikuje budućnost oglašavanja.

Kao jedan od govornika na dvanaestoj Brending konferenciji koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Fregoso će podijeliti svoje bogato iskustvo prikupljeno tokom četrnaestogodišnje karijere u renomiranim agencijama kao što su BETC, TBWA, ili Ogilvy.

Njegov kreativni rad je nagrađen sa preko 200 internacionalnih priznanja, uključujući 29 prestižnih Cannes Lions, a njegov britki analitički pristup mu omogućava da se sa lakoćom kreće kroz kompleksnosti savremenog svijeta i nove tehnologije.

Zato, zamisli 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli Riccarda Fregosa dok u društvu drugih vrhunskih stručnjaka iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija dijeli svoje uvide oko budućnosti naše industrije.

Podsjetimo, glavne teme ovogodišnje konferencije bave se ključnim pitanjima:

  • Kako brendovi mogu ostati autentični i zadržati povjerenje svojih klijenata u vremenu promjena?
  • Da li nas očekuje utopija ili distopija u razvoju umjetne inteligencije?
  • Kako će AI uticati na našu komunikaciju i kreativnost?
  • Koji poslovi će nestati, a koji će se tek pojaviti u industriji?

Prošlogodišnja konferencija je okupila više od 600 učesnika, a program je bio podijeljen na šest tematskih cjelina – Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovali su vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.

Na njihovoj zvaničnoj stranici možete se informisati o sponzorima konferencije, ovogodišnjim govornicima, programu i kupovini karata.