Dodik, Višković, Stevandić i cijela bulumenta oko njih su učinila krivična djela protiv integriteta Bosne i Hercegovine napada na ustavni poredak predviđena Krivičnim zakonom u glavi XVI članu 156. 1) Ko upotrebom sile ili na neki drugi protivpravsn način pokuša da promijeni ustavni poredak Bosne i Hercegovine ili da svrgne njene najviše institucije, kazniće se kaznom zatvora najmanje pet godina. Ovdje bi mogao Visoki predstavnik da i prije okončanja krivičnog postupka zabrani rad političkog djelovanja desetinama političkih funkcionera iz entiteta Rs koji su povezani sa Dodikom u izvršenju ovih krivičnih djela i zasjeniti odluku ex Visokog predstavnika Pedija Ešdauna kada je u jednom danu iz političkog života entiteta Rs udaljio 59 funkcionera.
A sad da vidimo šta Ustav BiH kaže:

Država Bosna i Hercegovina je nadređena entitetima

Član 3. stav 3. b) Entiteti i njihove niže jedinice u potpunosti će poštovati ovaj Ustav, kojim se stavljaju van snage odredbe zakona Bosne i Hercegovine i odredbe ustava i zakona entiteta koje su u suprotnosti s njim, kao i odluke institucija Bosne i Hercegovine. Opšti principi međunarodnog prava predstavljaju integralni dio pravnog poretka Bosne i Hercegovine i entiteta.

Slovom Dejtona odnosno Ustava BiH koji je evolutivan predviđeno je da će Bosna i Hercegovina preuzeti i druge nadležnosti pored onih koje su taksativno navedene što ukazuje na evolutivne odredbe Ustava BiH koje predviđaju preuzimanje i drugih nadležnosti . Shodno tome udar na te dodatne nadležnosti i institucije koje su uspostavljene predstavlja udar na ustavni poredak BiH.
U tom smislu je lažan narativ Dodika i njegovih bliskih saradnika da oni štite i prihvataju slovo Dejtona ili izvorni Dejton

  1. Dodatne nadležnosti

a) Bosna i Hercegovina će preuzeti nadležnost i za druge poslove o kojima se entiteti dogovore; za poslove predviđene Aneksima 5 – 8 Opšteg okvirnog sporazuma; ili koji su potrebni za očuvanje suvereniteta, teritorijalnog integriteta, političke nezavisnosti i međunarodnog subjektiviteta Bosne i Hercegovine, u skladu sa podjelom nadležnosti između institucija Bosne i Hercegovine. Po potrebi, mogu se formirati i dodatne institucije za obavljanje ovih nadležnosti.

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW