H&M konačno otvorio vrata u Sarajevu: Pogledali smo šta donosi nova modna destinacija u srcu glavnog grada
Portal Klix.ba prenosi prve dojmove iz nove trgovine u SCC-u
Sarajevo je konačno dočekalo dolazak jednog od najpoznatijih svjetskih modnih lanaca – H&M je otvorio svoju prvu trgovinu u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Nakon Banje Luke i Tuzle, red je došao i na Sarajevo, a zvanično otvaranje zakazano je za četvrtak, 3. jula, u Sarajevo City Centeru (SCC).
Iako se zvanična vrpca reže tek sutra ujutro u 10 sati, novinarska ekipa portala Klix.ba je dobila priliku da među prvima zaviri u novu trgovinu .
Dva sprata i savremeni dizajn
Nova H&M trgovina prostire se na 1.577 kvadratnih metara prodajnog prostora, raspoređenog na dva sprata. Uređena je prema najsavremenijem konceptualnom dizajnu ovog švedskog brenda – otvoreno, pregledno, funkcionalno i s naglaskom na kupovno iskustvo. Cilj je da se kupci osjećaju ugodno, a prostornost i rasvjeta u kabinama samo dodatno doprinose pozitivnom dojmu.
Na prvom spratu smješten je ženski odjel sa aktuelnim sezonskim kolekcijama. Dominiraju svijetle boje, oversized košulje, haljine jednostavnih krojeva, torbe, sandale, nakit i sunčane naočale. Poseban fokus stavljen je na komade u puter-žutim nijansama, koje su ove sezone izrazito popularne.
Raznovrsna ponuda za sve generacije
Muški odjel donosi osnovne, ali pažljivo odabrane modne komade, s dodatkom sezonskih osvježenja za one koji vole biti u korak s trendovima. Kombinacija boja, materijala i krojeva zadovoljava različite ukuse – od klasičnih do modernijih stilova.
Dječiji odjel predstavlja posebno iznenađenje. Ponuda obuhvata odjeću za sve uzraste – od beba do tinejdžera – uz odličan balans između udobnosti, funkcionalnosti i modernog dizajna. Printane majice, lagane haljinice, šareni šeširi i kombinezoni samo su dio raznovrsne ponude koja će privući pažnju roditelja i mališana.
U trgovini je zaposleno 27 radnika, koji su već pokazali visok nivo profesionalnosti i ljubaznosti, spremni da odgovore na svako pitanje, pa i ono najčešće: “Gdje su kabine?”
Stil dostupan svima
H&M je osnovan 1947. godine u Švedskoj, a globalnu popularnost stekao je zahvaljujući filozofiji da moda treba biti pristupačna. Brend je poznat i po saradnjama sa velikim svjetskim imenima – Versace, Balmain, Moschino, Mugler – te po kampanjama u kojima su učestvovale zvijezde poput Beyoncé, David Beckhama, Gigi Hadid, Kim Kardashian i drugih.
Kao što Klix.ba prenosi, i u Sarajevu su zadržane pristupačne cijene: majice od 20 KM, haljine i košulje od 40 KM, dok se jakne i kaputi kreću od oko 100 KM. Modni dodaci su dostupni već od 15 KM, a obuća od 50 KM pa naviše. Dio kolekcije već je na sniženju, što će trajati nekoliko narednih sedmica.
Sarajevo na modnoj mapi H&M-a
Otvaranjem ove prodavnice Sarajevo se i zvanično upisuje na modnu mapu gradova s H&M prodajnim mjestima. Ono što je godinama bilo predmet pitanja “kada će?”, sada je konačno stvarnost.
Za sve one koji planiraju među prvima posjetiti trgovinu – pripremite se na veliku gužvu, jer prvih 1.000 kupaca očekuju posebna iznenađenja. No, sudeći po onome što smo vidjeli, vrijedi doći i uvjeriti se iz prve ruke zašto je H&M godinama jedan od vodećih svjetskih modnih brendova.



