Glumica Blake Lively bila je predmet velikih kritika na internetu tokom nekoliko sedmica ovog ljeta, ali sada je podnijela tužbu koja tvrdi da razotkriva “neprijateljske radne sredine” u Hollywoodu koje imaju cilj uništiti reputacije, što dovodi ljude u dilemu šta i koga vjerovati.
Lively je oduvijek bila poznata kao neproblematična glumica, koja se pojavila u popularnim TV serijama i filmovima kao što su “Gossip Girl” i “The Sisterhood of the Traveling Pants”, a u braku je sa superzvijezdom Ryanom Reynoldsom i prijateljicom Taylor Swift. Međutim, u augustu, tokom promocije filma “It Ends With Us”, postala je kontroverzna i bila na rubu da bude “otkazana”.
Kritike su počele zbog njenih komentara koji su izgledali kao da umanjuju ozbiljnost nasilja u porodici, što je tema filma, a stari intervjui su ponovo izašli u javnost, što je izazvalo optužbe za bullying. Činilo se da je javnost okrenula leđa Lively, barem među onima koji su je poznavali.
Nakon izlaska filma, medijska buka je splasnula, a društvene mreže su se pomakle dalje. Ipak, Lively je podnijela tužbu tvrdeći da je bila žrtva seksualnog uznemiravanja od strane njenog kolege iz filma i režisera Justina Baldonija, te da su on i produkcija Wayfarer, nakon što se žalila, pokrenuli kampanju za uništavanje njene reputacije.
Lively tvrdi da je bila meta “sophisticiranog, koordiniranog i financiranog plana odmazde” s ciljem da je “utišaju”, koristeći digitalne vojske i lažne priče koje su plasirane naivnim novinarima. Kroz tužbu, koja ima oko 80 stranica, njen tim optužuje Baldonija i Wayfarer za stvaranje “neprijateljske radne sredine” koja je skoro uništila produkciju filma.
Livelyini advokati objavili su poruke između Baldonijeve publicistkinje Jennifer Abel i Melisse Nathan, krizne komunikacijske stručnjakinje koju je angažovala produkcija. Te poruke pokazuju kako su razrađivane strategije za širenje teorija na društvenim mrežama i manipulaciju javnim mišljenjem.
Sada, Lively dobija podršku od niza bivših kolega i drugih u Hollywoodu, među kojima je i Amber Heard, koja je izjavila da društvene mreže često šire laži prije nego što istina izađe na vidjelo, jer je i sama bila žrtva društvene mržnje u vezi sa svojim sudskim procesima.
Livelyin slučaj otkriva način na koji Hollywood koristi krizne komunikacijske stručnjake za manipulaciju javnim mnijenjem i podizanje reputacija klijenata, a njene tvrdnje sugeriraju kampanju koja je otišla dalje od onoga što većina PR firmi u Hollywoodu smatra prihvatljivim. Prenosi BBC.