Nakon dugih godina borbe s finansijskim gubicima, Victoria Beckham navodno razmatra prodaju svog modnog i kozmetičkog carstva, koje se procjenjuje na vrijednost od oko 100 miliona dolara. Vijest dolazi nakon što je javnost u više navrata imala priliku čuti da se njen brend suočava s dugotrajnim izazovima, uprkos globalnoj prepoznatljivosti i snažnom imidžu koji Victoria ima u svijetu mode.
Prema nedavnim pisanjem britanskih medija, modni brend Victoria Beckham angažovao je renomiranu bankarsku kompaniju Rothschild & Co kako bi vodila proces potencijalne prodaje. Ovaj potez dodatno je potaknuo glasine da je dizajnerica spremna prepustiti vlasništvo, barem djelimično, novom investitoru ili kompaniji koja bi preuzela brend i osigurala njegov dalji rast.
Izvori bliski porodici Beckham ostali su suzdržani, ne nudeći ni potvrdu ni demanti. Jedan insajder rekao je kako je “fokus uvijek bio na razvoju poslovanja i novim prilikama”, što je mnoge navelo da vjeruju da se zaista radi o ozbiljnim pregovorima. Prema pisanju Daily Maila, drugi izvor dodao je da zvanični komentari neće biti dati sve dok proces prodaje ne bude okončan.
Ugledna novinarka Rachel Strugatz, koja se bavi poslovanjem u beauty i fashion industriji, izjavila je da je iz “relevantnih finansijskih dokumenata” dobila potvrdu da je proces prodaje već u toku. Strugatz navodi i da bi brend ove godine mogao dosegnuti čak 100 miliona dolara neto prodaje, od čega čak 70 posto dolazi putem službene web stranice. Taj podatak pokazuje da Victoria Beckham Beauty i dalje privlači veliki interes kupaca, posebno kada se radi o luksuznim kozmetičkim proizvodima.
Ipak, situacija nije uvijek bila tako obećavajuća. Modni segment brenda godinama je bilježio velike gubitke. Još 2018. godine izvještavano je da kompanija gubi čak 4.000 funti dnevno, dok je te godine zabilježen ukupni finansijski minus od 12,3 miliona funti. BBC je tada istaknuo i da brend nije ostvario profit od osnivanja 2008. godine. Upravo o tim teškim periodima Victoria je govorila i u svom nedavnom Netflix dokumentarcu, gdje je otkrila koliko je duboko osjećala pritisak zbog poslovnog neuspjeha.
“Skoro sam izgubila sve. To je bilo mračno vrijeme. Plakala bih svako jutro prije posla, osjećala sam se kao neko ko samo gasi požare. Bili smo desetine miliona u minusu”, priznala je Victoria. Dodala je da joj je bilo izuzetno teško što je morala tražiti pomoć od supruga Davida, koji je bio i njen poslovni partner u ovom projektu.
David je u dokumentarcu otkrio koliko je emotivno bilo suočiti se s činjenicom da više ne može nastaviti finansirati poslovanje: “Dio razgovora mi je slomio srce. Victoria je ponosna žena i bila je mnogo bogatija od mene kad smo se upoznali. Teško joj je bilo priznati da treba još novca.”
Dok je modni dio brenda patio, Victorijin kozmetički segment – pogotovo proizvodi za njegu kože i make-up – doživio je veliki uspon. Upravo taj dio poslovanja mnogi stručnjaci smatraju najprivlačnijim za potencijalne kupce.
Predstavnici Victorije Beckham za sada nisu dali nikakvu zvaničnu izjavu o navodnoj prodaji, ali ako su spekulacije tačne, pred brendom je možda najveća prekretnica od njegovog osnivanja.