Radovi na tramvajskoj pruzi Ilidža–Hrasnica ušli u ključnu fazu: Završena prva dionica trase
Projekat izgradnje tramvajske pruge na relaciji Ilidža–Hrasnica, jedan od najvažnijih infrastrukturnih poduhvata u Kantonu Sarajevo, ušao je u svoju ključnu fazu. Završetkom radova na četvrtoj raskrsnici – Butmir – kompletiran je prvi kilometar nove tramvajske trase, čime su građani i javnost dobili prvi konkretan uvid u napredak projekta koji će dugoročno poboljšati javni prevoz i saobraćajnu povezanost ovog dijela Sarajeva.
Asfaltiranje na raskrsnici Butmir završeno je jučer, a već danas je ona zvanično puštena u saobraćaj, što je značajno olakšanje za vozače koji se svakodnevno kreću ovom dionicom. Iz Ministarstva saobraćaja KS ističu da se projekt realizuje dinamično i u skladu s planiranim rokovima.
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, Adnan Šteta, putem društvenih mreža je podijelio vijest o ovom napretku, uz poruku: “Rad se vidi.” Njegova poruka dodatno naglašava odlučnost nadležnih da ovaj projekat bude realizovan efikasno i transparentno, na korist svih građana.
U okviru kompletnog projekta planirana je izgradnja ukupno 13 raskrsnica duž trase. Prve tri raskrsnice već su završene ranije, a četvrta – Butmir – označava i prvu završenu kilometarsku dionicu. Trenutno je izvedeno oko 7.000 metara prvog sloja armirano-betonske ploče, što predstavlja osnovu za postavljanje tramvajskih šina. Pored toga, na prvom kilometru trase kompletirani su temelji za stubove kontaktne mreže, koja je neophodna za napajanje tramvaja električnom energijom.
Radovi se ne odnose isključivo na trasu i šine. Veliki napredak ostvaren je i na izgradnji tramvajskih stajališta. Do sada su završeni betonski radovi na ukupno 15 stajališta, a šest od njih već je opremljeno nadstrešnicama i zaštitnim pregradama od vjetra. Time se ne samo unapređuje funkcionalnost, već i komfor za buduće korisnike ovog vida prevoza.
Paralelno s radovima na samoj pruzi, u naselju Hrasnica aktivno se odvijaju radovi na realokaciji fekalnog i oborinskog kolektora. Ukupno se radi na dionici dužine 1.400 metara, koja se proteže od kružnog toka, s ciljem da se osigura adekvatna infrastruktura ispod tramvajske trase i spriječe eventualni problemi u budućnosti.
Ova moderna tramvajska linija, kada bude završena, donijet će dugoročnu korist za stanovnike Ilidže, Hrasnice i okolnih naselja – kraće vrijeme putovanja, manji broj automobila na cestama, smanjenje zagađenja i efikasniji javni prevoz. Projekt simbolizira i važan korak prema održivoj urbanoj mobilnosti u Sarajevu.
Prenosi Radio Sarajevo