Ilda Humić ne uklapa se u uobičajene predstave o tome kako bi poduzetnica trebalo da izgleda – i upravo tu leži najveća snaga njenog brenda. Iako nije formalno obrazovana u ekonomiji, odlično razumije tržište i zna šta prolazi kod kupaca.

U razgovoru za podcast Životna škola, Ilda iz Kalesije otvoreno priča o svojim počecima:

„Ako ti prvi put ne uspije, pokušaj drugi, pa i treći. Ni meni nije uspjelo odmah.“

Danas je majka četvero djece, uspješna preduzetnica, influenserica i osnivačica Humperije – jednog od najbrže rastućih domaćih brendova.

Njen poslovni put nije bio planiran. Sve je počelo 2009. godine, kada je na platformi Lookbook dijelila svoje modne kombinacije. Zatim je pokrenula blog, radila puno radno vrijeme, upravljala timovima, studirala i postala majka. Tokom pandemije, psihijatar joj je predložio da pronađe hobi – i upravo iz tog hobija razvila se ideja koja je postala ozbiljan biznis i zajednica. Danas, Humperija zapošljava više od 20 ljudi.

U posljednjim sedmicama pažnju javnosti privukli su naslovi o brzom rastu firme i prihodima od dva miliona konvertibilnih maraka.

„Vidim naslov ‘prihod dva miliona’. Pričamo o pismenosti, a finansijska nepismenost je posebna kategorija. Dobit firme je 650 hiljada KM, što se jasno može vidjeti na CompanyWallu. Nisam odmah shvatila šta se dešava – bio je to atraktivan naslov. Kažu da je cilj bio promocija malih biznisa, ali mislim da je naslov bio neprimjeren jer je mogao izazvati pogrešne reakcije,“ kaže Ilda.

Dodaje da je njen suprug Edin bio racionalniji u toj situaciji i upozorio je:

„Ilda, možeš sebi navući reketaše.“

Što se, kako navodi, dogodilo već sljedećeg jutra.

Ilda otvoreno priznaje da je svjesna svojih kvaliteta, ali i slabosti:

„Rođena sam da budem lider. Možda zvuči pretenciozno, ali ne volim ni lažnu skromnost. Znam da imam liderski kapacitet, ali ponekad sam preblaga. Ne mislim da treba biti strog, ali se često suzdržavam da kažem čak i korisne kritike. Napraviti ovakvu firmu u Kalesiji, u ovako kratkom roku, s ovakvom timskom atmosferom – to može samo neko ko zna voditi ljude.“

Danas, Humperija nastavlja da raste. Ima vlastitu proizvodnju, distribuciju, online prodaju, marketing tim i jaku zajednicu – sve ono što čini moderan i ozbiljan biznis. – piše Oslobođenje.