podravkaFoto: Damir Spehar/Pixsell

Kompanija Podravka otvorila je u Koprivnici veliki logističko-distributivni centar vrijednosti 48 miliona eura.

Prema saopćenju kompanije, ovo je ujedno jedna od najvećih kapitalnih investicija Podravke u njenoj historiji, a izgradnju su pratili najmoderniji tehnološki i softverski trendovi.

“S ukupnom površinom od gotovo 26.000 kvadratnih metara, LDC ima kapacitet od 62.000 paletnih mjesta, omogućavajući skladištenje do 32.500 tona proizvoda. Podravkin LDC baziran je na naprednom sustavu skladištenja i obrade proizvoda koji smanjuje unutarnji transport, optimizira troškove i omogućuje dugoročne energetske uštede, čime značajno doprinosi i smanjuju emisija CO2”, naveli su.

Logističko-distributivni centar je visok 36,5 metara, što ga čini višim i od Podravkinog poslovnog sjedišta. U njegovu konstrukciju ugrađeno je 2.300 tona armiranog željeza te 19.000 kubnih metara betona.

Tako završeni investicijski ciklus koji se provodio u skladu sa Strategijom poslovanja do 2025. označava najveći modernizacijski iskorak u historiji Podravke, s ukupnom vrijednošću koja bi u konačnici trebala doseći oko 250 miliona eura.

“Ovaj ambiciozan investicijski ciklus omogućio je Podravki, uz modernizaciju poslovanja, i dodatno jačanje pozicije kao jednog od vodećih prehrambenih proizvođača u regiji, saopćili su.

Priča o Podravki započinje 1934. godine kada braća Wolf u Koprivnici osnivaju radionicu za preradu voća koja 13 godina kasnije dobiva ime Podravka. Od tada je prošlo 75 godina, a danas se Podravka ubraja među vodeće hrvatske internacionalne kompanije koja posluje diljem svijeta.

Jedna su od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi. Brojni potrošači prepoznali su vrijednost njihovih proizvoda u više od sedamdeset zemalja na svih pet kontinenata.

Njihovi proizvodi su visokokvalitetni, praktični i sigurni. Koristeći prednosti globalnog i lokalnog prilagođeni su nacionalnim kuhinjama, njegujući osobitosti lokalnog okusa.