Zastupnica u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine Kenela Zuko postavila je pitanje ravnomjerne teritorijalne zastupljenosti infrastrukturnih ulaganja u Bosni i Hercegovini, nakon informacije da su izabrane firme koje će realizirati projekat izgradnje brze ceste od Mostara do granice s Republikom Hrvatskom.

U saopćenju za javnost, Zuko je istakla je da dok Hercegovina, uključujući Mostar, bilježi kontinuirani napredak u pogledu putne infrastrukture, određene regije – kao što su Unsko-sanski kanton, Tuzlanski kanton, pa i Brčko distrikt – već duže vrijeme čekaju na konkretne korake u realizaciji odavno najavljenih i strateški važnih projekata, poput tunela Hranjen ili brze ceste Tuzla – Sarajevo.

Zuko je navela je dodatno pažnju javnosti privukla informacija da su pojedine strane firme navodno diskvalificirane iz tendera zbog proceduralnih nedostataka “što otvara prostor za sumnju u moguća namještanja postupaka javnih nabavki”.

– Ako tome dodamo i činjenicu da je riječ o projektu koji se realizira u većinski hrvatskom području, onda ne iznenađuje procjena da će ovakvi infrastrukturni uspjesi poslužiti kao politički kapital uoči narednih izbora – smatra Zuko.

Dodala je da institucije i nosioci vlasti na svim nivoima moraju osigurati ravnotežu u razvoju, kako bi svi dijelovi države imali jednake šanse za pristup modernoj saobraćajnoj mreži i time omogućili održiv regionalni razvoj.

– U tom kontekstu, postavlja se legitimno pitanje zašto su projekti u pojedinim dijelovima BiH i dalje u zastoju, iako je riječ o područjima sa značajnim demografskim, ekonomskim i strateškim potencijalom. Također, ukoliko želimo istinski napredak, nužno je da infrastruktura prestane biti sredstvo političke manipulacije i postane instrument ravnomjernog razvoja svih dijelova Bosne i Hercegovine – poručila je Zuko.

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW