Nestle

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za devet mjeseci 2024. godine. Organski rast iznosi 2,0% od čega 0,5% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 1,6% iz porasta cijena.

Ukupna prodaja iznosi 67,1 milijardi CHF (-2,4%). Najavljene su promjene u organizaciji i Izvršnom odboru kako bi se potaknuo dodatan rast i transformacija.

Revidiran je plan za cijelu 2024. godinu: očekuje se da će organski rast prodaje biti oko 2%, a marža za trgovanje operativnim profitom bit će oko 17,0%.

Povodom objave finansijskih rezultata, Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je:

“Ostvarili smo organski rast prodaje potaknut pozitivnim stvarnim internim rastom. Potražnja potrošača oslabila je posljednjih mjeseci, a očekujemo da će okruženje ostati slično i u narednom periodu. S obzirom na tu prognozu i naše daljnje mjere za smanjenje zaliha kod kupaca u četvrtom kvartalu, revidirali smo plan za cijelu godinu i očekuje se da će organski rast prodaje biti oko 2%.

Nestlé ima jedinstvenu poziciju u našoj industriji zahvaljujući globalnoj prisutnosti, širokom portfelju ključnih brendova i inovativnim proizvodima za sve faze života. Na ovim snažnim temeljima, fokusirat ćemo se na potrošače i kupce te unaprijediti naše kategorije kako bismo ostvarili veći rast i osvojili tržišni udio. Također ćemo proširiti našu digitalnu transformaciju kako bismo poboljšali agilnost i efikasnost.

Da bi naši brendovi bili uspješni na tržištu, moramo ulagati. Generirat ćemo potrebne resurse kroz efikasnost i rast. Fokusirana i dosljedna izvedba na tržištu bit će temelj kontinuiranog procesa poboljšanja kompanije Nestlé kako bi održala profitabilan rast tokom vremena, a imamo i izvanredne ljude koji će to ostvariti.

Najavljene organizacijske promjene donijet će kompaniji Nestlé jednostavnost i fokus. Radujem se dijeljenju više naših planova na Danu kapitalnih tržišta u novembru.”

Nestlé u BiH

Kompanija Nestlé na tržištu Bosne i Hercegovine ostvarila je organski rast od 1,8% u devet mjeseci ove godine.

“Ovaj rezultat smo ostvarili prvenstveno zahvaljujući našem brendu Purina, te rastu u kategorijama konditorskih proizvoda, hrane i Nestlé Professional. Uz uspješno poslovanje i ostvarivanje održivog rasta, nastavili smo i dalje aktivno činiti dobro u našoj zajednici.

Početkom ovog mjeseca duboko su nas potresli tragični događaji u kojima je, zbog katastrofalnih poplava i odrona, nažalost bilo i ljudskih žrtava. Iako ništa ne može nadoknaditi gubitak ljudskih života, stanovnicma stradalih područja željeli smo bar malo pomoći donacijom hrane u saradnji s našim parternom Pomozi.ba. U nadi da se slične katastrofe neće dogoditi, u BiH nastavljamo i s aktivnostima koje će, vjerujemo, pomoći prirodi da se brže oporavi.

Planski ćemo, kroz inicijativu Čista umjetnost zajedno s Udruženjem Ruke i nadležim lokalnim institucijama, krajem ovog mjeseca posaditi nekoliko hiljada sadnica što će, vjerujemo, značajno obogatiti šumski fond BiH i pomoći zelenijoj budućnosti ove prekrasne zemlje,” izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Prodaja na nivou Grupe

Organski rast iznosi 2,0% od čega 0,5% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 1,6% iz porasta cijena. Gledajući po geografskim područjima, organski rast potaknut je rezultatima ostvarenima na tržištima u razvoju i Europi, koja zajedno nadmašuju blagi pad u Sjevernoj Americi.

Gledano po kanalima, organski rast u kanalu trgovine iznosio je 1,9%. Prodaja u out-of-home kanalu bila je 3,4%, prodaja u kanalu e-trgovine porasla je za 9,7% i sada taj kanal čini 18,5% ukupne prodaje Grupe.

Organski rast u zoni Europa iznosio je 3,3%. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Gourmet i Pro Plan.

Kategorija kafe ostvarila je rast u srednjem jednocifrenom postotku zahvaljujući Nescafé instant kafi i Starbucks proizvodima. Kategorija konditorskih proizvoda također je ostvarila rast u srednjem jednocifrenom postotku potaknut pozitivnim trendovima brenda KitKat i ključnih lokalnih brendova.

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW