Facebook želi privući mlađe korisnike da se pridruže ovoj društvenoj mreži, umjesto da većinu vremena provode na TikToku, Instagramu i drugim aplikacijama.
Kako bi to postigla, matična firma Meta najavila je niz promjena, s većim naglaskom na lokalne zajednice, video sadržaj i grupe. Osim toga, i ostali proizvodi poput Meta AI, Datinga i Messengera dobivaju nadogradnje, piše TechCrunch.
Najzapaženija promjena koju iz Mete planiraju uvesti odnosi se na proširenje zabavnih opcija, s ciljem da Facebook konkurira aplikacijama poput TikToka.
No, promjene će također naglasiti i praktične mogućnosti koje ova društvena mreža nudi korisnicima unutar lokalnih zajednica.
Osim grupa za kupnju i prodaju, Facebook je važna platforma za organizaciju i komunikaciju u lokalnim grupama, primjerice u onima pogođenima prirodnim katastrofama, kao što je bio slučaj u državama koje su pogodili uragani Helene i Milton.
Facebook uvodi novi tab pod nazivom “Lokalno” koji će objediniti lokalne sadržaje iz različitih izvora, poput Marketplacea, Grupa i Događanja u jedan odjeljak.
Ovdje će korisnici moći pronaći aktivnosti u blizini, lokalne grupe u kojima je moguća kupnja, preporuke o novim popularnim mjestima u susjedstvu i slične sadržaje.
Noviteti na Facebooku
Lokalna zajednica bit će istaknuta i na feedu pa će se korisnicima prikazivati zanimljive objave i informacije iz područja u kojem se nalaze. To može uključivati lokalna događanja, grupe, istaknute osobe ili poduzeća, artikle za prodaju na Marketplaceu…
Također, uvodi i tab “Explore” koji će biti usmjeren na personalizirane preporuke. Koristit će algoritam kako bi korisnicima prikazao ne samo sadržaj koji ih zabavlja, već i onaj koji ih povezuje s njihovim specifičnim interesima, čak i ako su usko definirani.
Na primjer, navodi TechCrunch, korisnici bi mogli pronaći savjete za prvo putovanje u inozemstvo, DIY trikove za prenamjenu namještaja ili grupe za trening maratona, između ostalog.
Explore tab također će biti istaknut u redizajniranoj aplikaciji. Klikom na njega, korisnici će biti preusmjereni na stranicu koja nalikuje Pinterestu ili aplikaciji Lemon8 (posebno popularnoj među mlađim korisnicima zahvaljujući TikToku). Stranica će biti podijeljena u dva dijela: For You i Nearby.
Planirano je još promjena i noviteta, a korisnici će vremenom biti obavješteni o svim update-ima.