Glavni koordinator Konzorcija logistika BiH, Velibor Peulić, izjavio je da do sada, tokom ranije najavljenih protesta prevoznika širom BiH, nije zabilježen nijedan incident. Istakao je da je na prilazima gradovima zaustavljen lanac snabdijevanja, zbog čega su gužve nešto izraženije.

Dodao je da u svakoj lokalnoj zajednici u BiH, „od Une do Drine, od Save do mora“, prevoznici protestuju sve dok njihovi zahtjevi ne budu ispunjeni.

Prema podacima BIHAMK-a, trenutno su na graničnim prelazima Izačić, Velika Kladuša, Kamensko i Rača blokirani teretni terminali, dok u putničkom saobraćaju nema značajnijih problema.

U Sarajevu je primijećena gužva u pravcu od Stupa ka Rajlovcu. Na pitanje o procijenjenoj šteti koju blokada prouzrokuje, Peulić je kazao da nema tačne podatke, ali da je poznato kako vozila prevoznika gube i do 14,5 sati dnevno na graničnim prelazima.

„Za osam sati mi plaćamo nerad administracije na granici, prosječno po jednom čovjeku“, naglasio je.

Podsjetio je na četiri grupe zahtjeva prevoznika, među kojima su: vraćanje povjerenja i zaštita građana BiH koji rade kao vozači u EU, povrat trošarina, rješavanje statutarnih problema kroz pravilnike i zakone, te efikasniji rad institucija.

Kritikovao je rad direktora Uprave za indirektno oporezivanje Zorana Tegeltije, navodeći da nisu ispunjena očekivanja i da su granični terminali ostali „usko grlo BiH“. Dodao je i da se inspekcije nisu odazvale na njihove pozive.

„Kada saberemo sve zahtjeve, realno je očekivati da nadležne institucije odgovore i da krenemo u rješavanje problema“, istakao je.

Naglasio je da prevoznici ne blokiraju građane, već samo protok robe, kako bi izrazili svoje nezadovoljstvo.

„Dosta je bilo – 20 godina birokratija guši transportnu industriju. Direktor Uprave za indirektno oporezivanje nije ništa uradio, a ministar komunikacija i transporta Edin Forto od 17 tačaka nije realizovao nijednu. Tražimo i od Vlade FBiH i od Vlade RS da se usaglase o povratu trošarina“, poručio je Peulić.

Na kraju je izrazio nadu da će transportna industrija BiH imati budućnost i otvoriti novih 15.000 radnih mjesta, umjesto da se vozači primoravaju da napuštaju zemlju, prenosi Klix.

EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW EWRW