Malo je direktora javnih preduzeća u Federaciji Bosne i Hercegovine koji imaju tako dug staž i toliku podršku svih vlada kao Ljubo Pravdić. On je direktor javnog preduzeća Ceste FBiH i tu funkciju obavlja još od 2004. godine.
Gotovo da nema grada niti ceste bez prigovora na njihovo stanje, što spada u direktnu nadležnost Cesta FBiH. Tokom više od dvadeset godina mijenjali su se premijeri, ministri i stranke na vlasti, ali Pravdić ostaje stalni direktor. Zanimljivo je da je Vlada FBiH prije šest dana dala saglasnost Nadzornom odboru za razrješenje Pravdića i dvojice izvršnih direktora (Luka Raguž – direktor za ekonomske i pravne poslove i Ademir Toromanović – direktor za tehničke poslove), ali su na istoj sjednici sva trojica ponovo imenovana na iste funkcije na period od šest mjeseci, odnosno do završetka konkursne procedure.
Ta konkursna procedura traje izuzetno dugo – Pravdić je i prošle godine u ovo vrijeme dobio isto privremeno imenovanje, koje se neprekidno produžava. Kao kadar HDZ-a, uživa gotovo potpunu političku zaštitu, što potvrđuje i njegov dugogodišnji ostanak na čelu preduzeća. Sve stranke koje su prethodnih dvadeset godina koalirale s HDZ-om nisu ga smjenjivale niti propitivale njegov rad, iako su ceste pod upravom ovog preduzeća u lošem stanju, a novi projekti sporo napreduju.
Dodatno je zanimljivo što je na današnjoj sjednici Parlamenta FBiH zastupnik SDP-a Damir Mašić iznio niz kritika na račun Pravdića, dok koalicija čiji je i sam dio nastavlja podržavati njegovo ostajanje na direktorskoj poziciji.
Mašić je javno postavio sljedeća pitanja:
- Kada će započeti izgradnja dionice Stupska petlja – Aerodrom sa po dvije trake u oba smjera na 12. transferzali, za koju je Vlada FBiH osigurala 6,4 miliona KM? Opštine Ilidža i Novi Grad su završile svoj dio posla, tender za izvođača je raspisan prije četiri mjeseca, ali radovi još nisu počeli.
- Na dionici puta M18 Tuzla – Sarajevo (Čevljanovići – Nišići) treća traka nije u funkciji još od januara zbog loše izvedenih radova i čestih odrona. U međuvremenu je uveden drugi izvođač da popravi prethodno loše izvedene radove. Kojim sredstvima će se finansirati dodatni radovi, s obzirom na to da je prethodni izvođač već naplatio 6,5 miliona KM iz budžeta, te da li su Ceste FBiH aktivirale bankarsku garanciju za garancijski period?
Ova pitanja predstavljaju samo dio kritika na račun Pravdićevog rada. Novi projekti su rijetki i odvijaju se sporo, rekonstrukcije postojeće infrastrukture kasne i često su loše izvedene. Ipak, imenovanje Pravdića na još šest mjeseci ponavlja se brzo i bez prepreka. Odgovornost za stanje na cestama stoga ne snosi samo on, već i svi koji ga iznova postavljaju na čelo preduzeća, prenosi Klix.