konferencija

12. izdanje Brending konferencije, koja će se održati 15. novembra u Skenderiji pod sloganom “Imagine Brand New Humanity”.

U vremenu brzih tehnoloških inovacija, naročito u oblasti umjetne inteligencije, te društvenih promjena, Brending konferencija pruža platformu za razmjenu ideja o tome kako će ove promjene oblikovati budućnost kreativne industrije, brendova i komunikacije.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

Zato je pravo vrijeme za dvanaesto izdanje Brending konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity”.

Glavne teme ovogodišnje konferencije bave se ključnim pitanjima:

  • Da li nas očekuje utopija ili distopija u razvoju umjetne inteligencije?
  • Kako će AI uticati na našu komunikaciju i kreativnost?
  • Koji poslovi će nestati, a koji će se tek pojaviti u industriji?
  • Kako brendovi mogu ostati autentični i zadržati povjerenje svojih klijenata u vremenu promjena?

Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Brending konferencija. Kao i uvijek, očekuju vas vrhunski predavači i stručnjaci iz industrije, koji će podijeliti svoje jedinstvene uvide i iskustva o tome kako već danas oblikuju našu budućnost.

Prošlogodišnja konferencija je okupila više od 600 učesnika, a program je bio podijeljen na šest tematskih cjelina – Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovali su vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.

Jedan od ključnih govornika bio je Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela Ryanaira, koji je predstavio svoj jedinstveni pristup društvenim mrežama.

Corcoran je sa svojim uspjehom Ryanaira na TikToku razbio stereotipe o oglašavanju u avioindustriji i učinio da ovaj brend (koji samo na Tik Toku ima više od dva miliona pratitelja) postane najpopularniji na društvenim mrežama u svojoj industriji.

Na njihovoj zvaničnoj stranici možete se informisati o sponzorima konferencije, ovogodišnjim govornicima, programu i kupovini karata.