Site icon smartinfo

Facebook novim promjenama želi privući mlađe korisnike

drustvene mreze

Facebook želi privući mlađe korisnike da se pridruže ovoj društvenoj mreži, umjesto da većinu vremena provode na TikToku, Instagramu i drugim aplikacijama.

Kako bi to postigla, matična firma Meta najavila je niz promjena, s većim naglaskom na lokalne zajednice, video sadržaj i grupe. Osim toga, i ostali proizvodi poput Meta AI, Datinga i Messengera dobivaju nadogradnje, piše TechCrunch.

Najzapaženija promjena koju iz Mete planiraju uvesti odnosi se na proširenje zabavnih opcija, s ciljem da Facebook konkurira aplikacijama poput TikToka.

No, promjene će također naglasiti i praktične mogućnosti koje ova društvena mreža nudi korisnicima unutar lokalnih zajednica.

Osim grupa za kupnju i prodaju, Facebook je važna platforma za organizaciju i komunikaciju u lokalnim grupama, primjerice u onima pogođenima prirodnim katastrofama, kao što je bio slučaj u državama koje su pogodili uragani Helene i Milton.

Facebook uvodi novi tab pod nazivom “Lokalno” koji će objediniti lokalne sadržaje iz različitih izvora, poput Marketplacea, Grupa i Događanja u jedan odjeljak.

Ovdje će korisnici moći pronaći aktivnosti u blizini, lokalne grupe u kojima je moguća kupnja, preporuke o novim popularnim mjestima u susjedstvu i slične sadržaje.

Noviteti na Facebooku

Lokalna zajednica bit će istaknuta i na feedu pa će se korisnicima prikazivati zanimljive objave i informacije iz područja u kojem se nalaze. To može uključivati lokalna događanja, grupe, istaknute osobe ili poduzeća, artikle za prodaju na Marketplaceu…

Također, uvodi i tab “Explore” koji će biti usmjeren na personalizirane preporuke. Koristit će algoritam kako bi korisnicima prikazao ne samo sadržaj koji ih zabavlja, već i onaj koji ih povezuje s njihovim specifičnim interesima, čak i ako su usko definirani.

Na primjer, navodi TechCrunch, korisnici bi mogli pronaći savjete za prvo putovanje u inozemstvo, DIY trikove za prenamjenu namještaja ili grupe za trening maratona, između ostalog.

Explore tab također će biti istaknut u redizajniranoj aplikaciji. Klikom na njega, korisnici će biti preusmjereni na stranicu koja nalikuje Pinterestu ili aplikaciji Lemon8 (posebno popularnoj među mlađim korisnicima zahvaljujući TikToku). Stranica će biti podijeljena u dva dijela: For You i Nearby.

Planirano je još promjena i noviteta, a korisnici će vremenom biti obavješteni o svim update-ima.

Exit mobile version